Продавець Bezpeka Veritas розвиває свій бізнес на Prom.ua 4 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
958 відгуків
Участь у державних закупівлях. Співпраця з ВЧ,ГО, Фондами.Детальніше
Магазин Bezpeka Veritas
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0019:00
  • Вівторок
    08:0019:00
  • Середа
    08:0019:00
  • Четвер
    08:0019:00
  • Пʼятниця
    08:0019:00
  • Субота
    09:0016:00
  • Неділя
    09:0016:00
Контакти
+380 (50) 105-00-77
Telegram
Bezpeka Veritas
Медолиз Антоніна
вулиця Межигірська, 56, Київ, Україна
bezpeka-veritas.com.uabezpekaveritas@gmail.com05010500770501050077
  • e-mailbezpekaveritas@gmail.com
+380 (50) 105-00-77
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB, фото 3
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB, фото 4
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB, фото 5

Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB

29 500 ₴

  • В наявності
  • Код: IT-0738
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GB
Окуляри віртуальної реальності Oculus Meta Quest 3 128GBВ наявності
29 500 ₴
+380 (50) 105-00-77
Telegram
+380 (50) 105-00-77
Telegram
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Опис
Характеристики
Meta Quest 3 128Gb

Quest 3 являє собою чимале поліпшення, порівнюючи зі своїм попередником: корпус на 40% тонший, pancake лінзи, чипсет нового покоління, кольорові камери, датчик глибини та багато іншого. Завдяки можливостям змішаної реальності він навіть обіцяє надати абсолютно нові різновиди досвіду, недоступні в Quest 2.

Вага та комфорт

Але в цю нову епоху більш тонких гарнітур із pancake лінзами загальна вага стає майже нерозгаданим показником, порівнюючи з гарнітурами з лінзами Френеля, тому що Quest 3 здається і відчувається легше. Meta Quest 3 128Gb також має зручніший лицьовий інтерфейс за замовчуванням, зроблений із м'якшої та ніжної піни, що було дуже довгоочікуваною зміною, порівнюючи з жорсткішим матеріалом у Quest 2. Власникам окулярів більше не доведеться використовувати проставляння і неуклюжно вставляти оправу в гарнітуру, оскільки, просто потягнувши за будь-який бік лицьового інтерфейсу, ви можете відрегулювати відстань від лінз до очей, використовуючи чотири фіксовані відстані. Або ви можете встановити найближче положення, щоб максимально збільшити поле зору.

«Шкрізний режим» і змішана реальність

Зображення з камер у Quest 3 набагато покращене, порівнюючи з Quest Pro — і на кілька світлових років попереду Quest 2. Затримка неймовірно низька та майже непомітна для статичних об'єктів — наприклад, Qualcomm показала демонстрацію гри в пінг-понг з еталонними гарнітурами XR2 Gen 2. Наскрізне зображення в Quest 3 має втричі більше пікселів, ніж у Quest Pro, і вдесятеро більше пікселів, ніж у Quest 2. Деяка зернистість усе ще наявна, але набагато менша, ніж у Quest Pro. Ви можете розрізняти дрібні деталі довкілля, включно з виразами облич інших людей у кімнаті, повідомленнями та повідомлення на екрані телефона, а також порівняно невеликий текст, надрукованим на папері формату А4. Крім того, у той час як екрани та інші яскраві зони вашого погляду в Quest 2 і Pro засвічені, Quest 3 динамічно адаптує експозицію в реальному часі, щоб запобігти цьому. Глибина та масштаб ідеально фіксуються в середній і дальній зоні. Але коли ви підносите об'єкти дуже близько до обличчя, ви побачите деяке геометричне спотворення, через яке ваш телефон, наприклад, виглядає трохи вигнутим, а не прямим, але знову ж таки, це спотворення набагато зменшене, порівнюючи з Quest 2 і Pro.

Порівняно змішаної реальності. Позиційне відстеження дуже надійне, тому віртуальні об'єкти почуваються по-справжньому прив'язаними до вашого реального середовища, без тремтіння, дрейфа або плавання. Нова можливість створення 3D-мереж у середовищі означає, що об'єкти можуть прикріплюватися до стін, підлоги та меблів або переміщатися вздовж них без видимого зміщення. Вони можуть навіть відкидати тіні, посилюючи відчуття своєї присутності.

Лінзи, роздільна здатність і графіка

Потрійне поєднання вдвічі потужнішого графічного процесора, дисплеїв із вищою роздільною здатністю і сучасних pancake лінз забезпечує по-справжньому підвищення різкості та графічної точності в застосунках та іграх віртуальної реальності. Ті, хто переходить із гарнітур із лінзами Фрееля, як-от Quest 2, задаються питанням, як вони взагалі терпіли таку розмитість, порівнюючи з ними, а ті, хто переходить на будь-яку іншу автономну гарнітуру, здаються питанням, як вони взагалі вважали таку графіку прийнятний. Наприклад, розробник Red Matter 2 збільшив роздільну здатність рендерингу з фіксованого 1226×1440 до динамічного 3322×3519, замінив текстури 1K на текстури 4K і додав динамічні тіні з високоякісною фільтрацією тіней для захоплюваних об'єктів.

Ви будете абсолютно вражені тим, наскільки кращим це має вигляд — завдяки відступності постійного мерехтіння і згладжування, типових для ігор на автономних гарнітурах, а насправді мати можливість бачити дрібні деталі в об'єктах, що спостерігаються, а текст в меню та іншому користувацькому інтерфейсі буде чітким і зрозумілим. Різниця в тому, чого розробники можуть досягти на Quest 3, така велика, що можна стверджувати, що новий чипсет — це найбільше оновлення обладнання, найважливіше, ніж навіть лінзи або покращений набір датчиків. Meta позиціює Quest 3 як «першу масову гарнітуру змішаної реальності», але за цим ховається той факт, що вона також набагато краще справляється з віртуальною реальністю. Простіше кажучи, графічний процесор у новому чипсеті XR2 Gen 2 — просто звір.

Попри вищу роздільну здатність, дисплеї, як і раніше, є РК-дисплеями. Quest 3 також має найширше поле зору в Meta: за даними Meta, кут огляду становить 110 градусів по горизонталі за мінімальною відстанню до дисплея. По горизонталі він відчувається приблизно на одному рівні з Quest Pro, Valve Index і PlayStation VR2.

Контролери Touch Plus і відстеження рук

У нових контролерах Touch Plus, відмовився від кілець ІЧ-світлодіодів, які були в попередніх контролерах Touch, але, на відміну від Touch Pro, вони не підтримують автоматичне відстеження й не мають камер. Натомість у них під лицьовою панеллю розташовані ІЧ-світлодіоди. Теоретично це має призводити до частої втрати відстеження, коли обличчя контролера не звернене до гарнітури. Але в реальності все відбувається зовсім не так. Це тому, що в Quest 3 відстеження рук постійно працює разом із відстеженням контролера, і система об'єднує обидва входи.

Відстеження рук без контролера помітно покращилося, порівнюючи з Quest 2 і Pro, практично без тремтіння або затримки та з дивовижною точністю. Використання Direct Touch для прокручування і натискання кнопок у системному інтерфейсі більше не викликало відчуття дискомфорту, яке було, наприклад, на попередніх гарнітурах. Meta також додасть відстеження верхньої частини тіла — зап'ястків, ліктів, плечей і тулуба — в оновленні програмного забезпечення пізніше цього року.

Основні
ВиробникOculus
Джерело сигналуПК
КолірБілий
Користувальницькі характеристики
model_nameQuest 3
Вбудовані навушникиДа
Гарантія(міс)9
Датчики2 камери RGB з 18 PP
Діапазон міжзорякових відстаней58 - 71 мм
Додатково2064 x 2208/120 Гц
Інтерфейс під'єднання до джерела сигналуWi-Fi
МатеріалПластик
МoдельMeta Quest 3 128GB
ЖивленняАкумулятор
Користувацький інтерфейсБездротовий контролер
Тип лінзЛінза Pancake
Кут огляду110°
Інформація для замовлення
  • Ціна: 29 500 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner