Продавець Bezpeka Veritas розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
853 відгуків
Гарантовані подарунки/знижки на повторні покупки/КЕШБЕК всімДетальніше
Магазин Bezpeka Veritas
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0019:00
  • Вівторок
    08:0019:00
  • Середа
    08:0019:00
  • Четвер
    08:0019:00
  • Пʼятниця
    08:0019:00
  • Субота
    09:0016:00
  • Неділя
    09:0016:00
Контакти
+380 (50) 105-00-77
Telegram
Bezpeka Veritas
Медолиз Антоніна
бульв. Студентський 6, Кропивницький, Україна
bezpeka-veritas.com.uabezpekaveritas@gmail.com050 105 00 770501050077
  • e-mailbezpekaveritas@gmail.com
+380 (50) 105-00-77

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

Повернення підлягають усі товари, крім кабелів і роз'ємів. Порядок обміну/повернення товару Покупець упродовж двох тижнів може звернутися в магазин і замінити товар, що не влаштував його, на інший, або віддати купівлю продавцеві та отримати свої гроші назад. Після закінчення двотижневого терміну повернення можливий тільки за гарантією. Якщо на момент поводження аналогічного товару для заміни немає в продажу, покупець має право: купити будь-який дуг товар з асортименту магазину (з перерахунком вартості); обміняти товар на аналогічний у разі першого ж надходження потрібного товару в продаж; повернути виріб і отримати назад гроші в розмірі вартості поверненої продукції; Повернення техніки: Якщо під час оплати та доставки товару замовник зрозумів, що куплена продукція йому не підходить (не вписується в інтер'єр, не влаштовує колір або габарити), від такої покупки можна відмовитися. Однак за доставку замовлення доведеться оплатити. Брак плівок, бирок, наклейок і наявність інших слідів експлуатації є основною причиною для відмови продавця прийняти товар назад. Щоб забрати кошти впродовж 14 днів, потрібно зв'язатися з магазином або сервісним центром, доставити туди товар і чекати на висновки фахівців про результати перевірки якості та збереження продукції (не допускаються подряпини, пошкодження корпуса, упаковки и т.д.). За умовами повернення грошових засобів за товар належної якості покупцеві необхідно виконати кілька дій: звернутися до продавця та написати заяву на повернення грошей; повернути набутий товар у цілому пакованні та з повною комплектацією, зазначеною в технічній документації (техпаспорті); надати квитанцію про купівлю, товарний або касовий чек. У разі придбання та оплати продукції у відділенні «Нової Пошти» продавець компенсувати заплачену суму за непідйома продукцію в повному обсязі, за винятком транспортних послуг; Возврат денег за товар: Під час повернення товару належної якості розрахунку з споживачем виробляються з вартості товару на момент купівлі. Гроші, заплачені за товар, повертаються покупцеві на день повернення покупки (розторгнення договору). Якщо продавця (магазина) не має можливості повернути гроші відразу — платіж виробляються не пізніше, ніж за 7 днів від моменту отримання товару та письмового заяви на повернення. Повернення грошових засобів здійснюється способом, яким вироблялася оплата — банківським переведенням на зазначені покупцем у заяві реквізити або банкнотою грошима.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner