Продавець Bezpeka Veritas розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
771 відгук
ЗНИЖКИ НА ОПТИКУ І ТЕПЛОВІЗОРИ ДО -20%! Договір, післяплата.Детальніше
Магазин Bezpeka Veritas
Графік роботи
  • Понеділок
    08:0019:00
  • Вівторок
    08:0019:00
  • Середа
    08:0019:00
  • Четвер
    08:0019:00
  • Пʼятниця
    08:0019:00
  • Субота
    09:0016:00
  • Неділя
    09:0016:00
Контакти
+380 (50) 105-00-77
Telegram
Bezpeka Veritas
Осієвський Вадим
бульв. Студентський 6, Кропивницький, Україна
bezpeka-veritas.com.uabezpekaveritas@gmail.com050 105 00 770501050077
  • e-mailbezpekaveritas@gmail.com
+380 (50) 105-00-77

Як правильно обрати та використовувати акумуляторну батарею в режимі блек-ауту?

Як правильно обрати та використовувати акумуляторну батарею в режимі блек-ауту?

Як правильно обрати та використовувати акумуляторну батарею в режимі блек-ауту?

 

 
Щоб залишитися з електроенергією під час тривалих відключень, багато хто з мешканців вдався до використання автомобільного чи тягового акумулятора як джерела струму, щоб забезпечити свою оселю чи укриття теплом та світлом. Через інтенсивні відключення електропостачання в мережі, акумуляторні батареї знаходяться весь час під навантаженням. Такий режим є жорстоким по відношенню до акумуляторної батареї, але є спосіб уберегти її від швидкої деградації. Тож як правильно обрати та використовувати акумуляторну батарею під час планових чи аварійних відключень?
Звісно можно користуватися автомобільним акумулятором, але чи це так ефективно як використання тягового АКБ?.Логіка тих, хто прилаштував автомобільну батарею до інвертора 12/220 В або до прямого підключення 12-вольтного освітлення чи WiFi-роутера зрозуміла. Автомобільний акумулятор достатньо місткий, фізично доступний та недорогий за ціною. Крім того, у багатьох водіїв є для нього зарядний пристрій та майже усі необхідні у побуті електроприлади на напругу у 12-вольт: лампи-переноски, блоки живлення для ноутбуків, а головне – адаптери для зарядки телефонів та ліхтарів. Та й інвертори для перетворення акумуляторного струму 12В на побутовий 220 В багато хто встиг придбати. Але є одна проблема: АКБ у такому режимі довго не живе. Звичайний автомобільний акумулятор недаремно називається стартерним. Він створений, щоб віддати протягом 5 – 10 секунд великий струм – аж до 200 – 300 ампер, і відразу по тому (як тільки заведеться двигун) отримувати зарядку. Тобто в розрядженому стані від перебуває недовго. А тому його банки та електродні пластини вдалося зробити простими і недорогими, тонкими та з вільно налитим електролітом. Але платня за це – схильність до окислення під час перебування у розрядженому стані.Звісно можно користуватися автомобільним акумулятором, але чи це так ефективно як використання тягового АКБ?.Логіка тих, хто прилаштував автомобільну батарею до інвертора 12/220 В або до прямого підключення 12-вольтного освітлення чи WiFi-роутера зрозуміла. Автомобільний акумулятор достатньо місткий, фізично доступний та недорогий за ціною. Крім того, у багатьох водіїв є для нього зарядний пристрій та майже усі необхідні у побуті електроприлади на напругу у 12-вольт: лампи-переноски, блоки живлення для ноутбуків, а головне – адаптери для зарядки телефонів та ліхтарів. Та й інвертори для перетворення акумуляторного струму 12В на побутовий 220 В багато хто встиг придбати. Але є одна проблема: АКБ у такому режимі довго не живе. Звичайний автомобільний акумулятор недаремно називається стартерним.
Він створений, щоб віддати протягом 5 – 10 секунд великий струм – аж до 200 – 300 ампер, і відразу по тому (як тільки заведеться двигун) отримувати зарядку. Тобто в розрядженому стані від перебуває недовго. А тому його банки та електродні пластини вдалося зробити простими і недорогими, тонкими та з вільно налитим електролітом. Але платня за це – схильність до окислення під час перебування у розрядженому стані.

Між тим, під час роботи у “побутовому” (а точніше, тяговому) режимі акумулятор протягом кількох годин розряджається, щоб потім, коли увімкнуть струм, скажімо, один раз на добу, отримати зарядку від стаціонарного пристрою. Це фактично той самий тяговий режим, який є несприятливим для ресурсу автомобільного акумулятора.

На щастя, акумулятор, працюючи вдома замість 220-вольтних розеток, найчастіше віддає невеликий струм. Який садить батарею на порядок повільніше, ніж стартер. Це значить, що відстрочена на півдоби-добу зарядка не дуже впливає на її ресурс. Щоправда, за умови, що акумулятор при цьому спустошений лише частково. Тобто виходить, що власнику слід дотримуватися кількох умов:

  • Заряджати батарею при першій же нагоді, поповнюючи втрачений запас енергії
  • Не залишати посаджену АКБ без підзарядження більш як на добу;
  • Не допускати посадки напруги на клемах нижче 11,0 – 11,5 вольт. Така напруга – свідчення неприпустимо глибокого розряду.

Якщо клопоти з постійними замірами напруги та підзарядженням вам геть не до вподоби, ситуацію можна спростити: придбайте так званий акумулятор подвійного призначення. На відміну від тягових та UPS-них моделей, це буде зовні звичайний автомобільний акумулятор, в одному зі стандартних типорозмірів та зі звичними контактними штирями під автомобільні клеми. Але його конструкція (AGM або GEL) дозволяє багатократні глибокі розрядження без скорочення терміну служби. При цьому у стартерному режимі ці типи АКБ працюють так само безпроблемно. Тобто цей акумулятор з часом може бути вилучений з побутової служби і встановлений на автомобіль, де буде успішно виконувати суто автомобільні завдання. Тягові акумулятори не мають високого пускового струму, але можуть "похвалитися" значною ємністю. Призначений для тривалої віддачі потужного заряду, ще тяговий акб - це пристрій здатний віддавати певну кількість енергії протягом тривалого періоду часу, що є найкращим варіантом для застосування в домашній системі автономного безперебійного електроживлення. Розряджатися така батарея практично до нуля - це ніяк не вплине на її працездатність і щільність енергії. AGM - не містять рідкого електроліту, стійкі до низьких/високих температур, вібрацій, будь-яких умов експлуатації. Додаткова перевага - тягові АГМ не потребують обслуговування. До речі, майте на увазі, що батареї типу AGM потребують дещо особливих умов зарядки. Варто звернути увагу на те, що: Гелеві акумуляторні батареї за своєю природою є свинцево-кислотними; На їх працездатності негативно позначається перезарядка (перевищення заданої напруги).

Ось ці особливості і допоможуть краще зрозуміти, як правильно заряджати гелевий акумулятор. Необхідно враховувати, що на нього поширюються всі вимоги, зазначені вище по відношенню до звичайних свинцево-кислотних батарей. Для автономної зарядки батареї слід застосовувати пристрої, що реалізують режим контролю над проведенням процедури. Використовуваний ток повинен складати 1/10 від ємності батареї,

Найголовніше - уникнути перевищення напруги. В іншому випадку починається газовиділення, а це здатне викликати відшарування гелю від пластин акумулятора, що загрожує його пошкодженням. Подібного дозволяють уникнути зарядні пристрої, в той же час забезпечуючи повне відновлення АКБ.

 Тож якщо ви розглядаєте акумуляторну батарею для облаштування безперебійного живлення вдома, можете залишити заявку в інтернет-магазині https://bezpeka-veritas.in.ua/ Вам допоможуть підібрати акумулятор для вашого ДБЖ, підкажуть, як здійснити вигідну покупку і водночас заощадити, докладніше розкажуть про модель і характеристики.


 

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner